MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Ана­ниш­нев, Вла­ди­мир Мак­си­мо­вич.
Ме­то­ди­че­ские ре­ко­мен­да­ции по пре­по­да­ва­нию дис­ци­пли­ны "Мар­ке­тинг в об­ра­зо­ва­нии" / В. М. Ана­ниш­нев // Ме­то­ди­ка пре­по­да­ва­ния со­ци­аль­ных дис­ци­плин : учеб.-ме­тод. по­со­бие / В. М. Ана­ниш­нев, Н. И. Зо­тов, М. В. Зо­то­ва, С. М. Осмо­лов­ская, Э. Н. Ры­чи­хи­на, А. В. Тка­чен­ко, Ю. С. Фро­ло­ва ; отв. ред. А. В. Тка­чен­ко, Э. Н. Ры­чи­хи­на. – Москва, 2020. – С. 6–29. – ISBN 978-5-98422-445-1.

ББК 60.561.26

Authors: Ана­ниш­нев, Вла­ди­мир Мак­си­мо­вич

Keywords: со­цио­ло­гия; со­ци­аль­ные дис­ци­пли­ны; со­ци­аль­ные на­у­ки; ме­то­ди­ка пре­по­да­ва­ния; об­ра­зо­ва­ние; выс­шее об­ра­зо­ва­ние; пе­да­го­ги­ка; пе­да­го­ги­ка выс­ше­го об­ра­зо­ва­ния; мар­ке­тинг; ме­то­ди­че­ские ре­ко­мен­да­ции; дис­ци­пли­ны; со­дер­жа­ние дис­ци­пли­ны; мар­ке­тин­го­вая сре­да; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; управ­ле­ние мар­ке­тин­гом; мар­ке­тин­го­вая де­я­тель­ность; ре­фе­ра­ты; эс­се; те­сто­вые за­да­ния; лек­ции; кон­троль­ные во­про­сы; мгпу
Select

SOURCE:

60.5
М54

Ме­то­ди­ка пре­по­да­ва­ния со­ци­аль­ных дис­ци­плин : учеб.-ме­тод. по­со­бие / В. М. Ана­ниш­нев, Н. И. Зо­тов, М. В. Зо­то­ва, С. М. Осмо­лов­ская, Э. Н. Ры­чи­хи­на, А. В. Тка­чен­ко, Ю. С. Фро­ло­ва ; отв. ред. А. В. Тка­чен­ко, Э. Н. Ры­чи­хи­на. – Москва : РИТМ, 2020. – 188 с. – ISBN 978-5-98422-445-1.

ББК 60.5р30я43
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 4
LogogramNo of copiesNo of copies available
сбо11
фб99
TOTAL1010

© MCU, 2008–2023