MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
По­лиш­кене,  Й.
Вли­я­ние средств мас­со­вой ин­фор­ма­ции на по­пуля­ри­за­цию физи­че­ской куль­ту­ры и спор­та / Й.  По­лиш­кене, З. Х. Ни­за­мет­ди­но­ва, К.  По­лиш­ки­те // Физи­че­ская куль­ту­ра: вос­пи­та­ние, об­ра­зо­ва­ние, тре­ни­ров­ка. – 2019. – № 6. – С. 17–19.

ББК 60.524.224.67

Authors: По­лиш­кене,  Й.; Ни­за­мет­ди­но­ва, З. Х.; По­лиш­ки­те,  К.

Keywords: со­цио­ло­гия; со­цио­ло­гия ре­кла­мы; физи­че­ская куль­ту­ра; спорт; мар­ке­тин­го­вые ком­му­ни­ка­ции; про­па­ган­да; здо­ро­вый об­раз жиз­ни; зож; сред­ства мас­со­вой ин­фор­ма­ции; сми; ин­тернет
Select

SOURCE:

Физи­че­ская куль­ту­ра: вос­пи­та­ние, об­ра­зо­ва­ние, тре­ни­ров­ка : на­уч. – ме­тод. журн. № 6 / Рос. акад. об­ра­зо­ва­ния, Рос. гос. акад. физ. куль­ту­ры. – Москва, 2019. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : иест – по­сто­ян­но. – До 2004 г. 4 ра­за в год.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 3

Contents: Download (221.4 KByte). Contents downloaded, times: 4
LogogramNo of copiesNo of copies available
иест11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023