To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
60.524.224.67 Н63
Николайшвили, Гюзелла Геннадьевна. Социальная реклама. Теория и практика : учеб. пособие для студентов вузов / Г. Г. Николайшвили. – Москва : Аспект пресс, 2008. – 183 с. : ил. – Библиогр.: с. 178–181. – ISBN 978-5-7567-0489-1.
ББК 60.524.224.67я73 + 65.47я73 + 76.0я73
Authors: Николайшвили, Гюзелла Геннадьевна
Keywords: социология; социология рекламы; реклама; история рекламы; российская реклама; зарубежная реклама; экономика рекламы; психология рекламы; рекламные коммуникации; учебные издания; высшая школа; учебные пособия
Signature stamp: УМО
Edition borrowed, times: 26 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иест | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2023
|