MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Швя­ков, Алек­сей Ми­хай­ло­вич.
Тен­ден­ции раз­ви­тия ин­тернет-ре­кла­мы и мар­ке­тин­га / А. М. Швя­кол, Э. Н. Ры­чи­хи­на // Ак­ту­аль­ные про­бле­мы сто­лич­но­го ме­га­по­ли­са в кон­тек­сте прак­ти­че­ской под­го­тов­ки сту­ден­тов : ма­те­ри­а­лы III Все­рос. на­уч. – практ. сту­ден. конф. (ч. 1) : [7 дек. 2017 г.] / [отв. ред. А. В. Тка­чен­ко ; ГА­ОУ ВО МГПУ]. – М., 2018. – С. 91–95. – ISBN 978-5-00122-164-7(Ч.1).

ББК 65.291.3

Authors: Швя­ков, Алек­сей Ми­хай­ло­вич; Ры­чи­хи­на, Эли­на Ни­ко­ла­ев­на (авт.)

Keywords: мгпу; эко­но­ми­ка; биз­нес; пред­при­ни­ма­тель­ство; эко­но­ми­ка пред­при­я­тия; эко­но­ми­ка ком­па­нии; мар­ке­тинг; ин­тернет; ян­декс; дзэн; мар­ке­тин­го­вые ком­му­ни­ка­ции; ре­кла­ма; ин­тернет-ре­кла­ма; ин­тернет-ма­га­зи­ны
Select

SOURCE:

74.48
А43

Ак­ту­аль­ные про­бле­мы сто­лич­но­го ме­га­по­ли­са в кон­тек­сте прак­ти­че­ской под­го­тов­ки сту­ден­тов : ма­те­ри­а­лы III Все­рос. на­уч. – практ. сту­денч. конф. (ч. 1) : [7 дек. 2017 г.] / [отв. ред. А. В. Тка­чен­ко ; ГА­ОУ ВО МГПУ]. – Москва : Пе­ро, 2018. – 335 с. – Изд. вклю­че­но в РИНЦ. – ISBN 978-5-00122-164-7 (Ч.1). – ISBN 978-5-00122-163-0.

ББК 74.48я431 + 60.546.21я431 + 74.0я431
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 26
LogogramNo of copiesNo of copies available
сбо11
фб11
TOTAL22

© MCU, 2008–2023