MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Мед­ве­де­ва, Е. В.
Ре­кла­ма как со­ци­аль­ное яв­ле­ние / Е. В. Мед­ве­де­ва // Ин­сти­тут XXI ве­ка: под­го­тов­ка пе­да­го­ги­че­ских кад­ров (ак­ту­аль­ность, про­бле­мы, пер­спек­ти­вы) : ма­те­ри­а­лы на­уч. – практ. конф. / Де­пар­та­мент об­ра­зо­ва­ния г. Моск­вы, Моск. гу­ма­нит. пед. ин-т, На­уч­но-ме­тод. упр. ; [отв. ред. : Е. Г. Чер­ны­ше­ва, О. В. Се­нен­ко, О. Н. Шум­ки­на]. – М., 2005. – С. 204–207. – ISBN 5-9022928-5.

ББК 60.524.224.67 + 76.006.5

Authors: Мед­ве­де­ва, Е. В.

Keywords: со­цио­ло­гия; об­ще­ство; ин­фор­ма­ци­он­ное об­ще­ство; об­ще­ние; сред­ства мас­со­вой ин­фор­ма­ции; сми; ре­кла­ма; мгпи
Select

SOURCE:

74.489.0
И71

Ин­сти­тут XXI ве­ка: под­го­тов­ка пе­да­го­ги­че­ских кад­ров (ак­ту­аль­ность, про­бле­мы, пер­спек­ти­вы) : ма­те­ри­а­лы на­уч. – практ. конф. / Де­пар­та­мент об­ра­зо­ва­ния г. Моск­вы, Моск. гу­ма­нит. пед. ин-т, На­уч­но-ме­тод. упр. ; [отв. ред. : Е. Г. Чер­ны­ше­ва, О. В. Се­нен­ко, О. Н. Шум­ки­на]. – Москва : МГПИ, 2005. – 298 с. – Биб­лиогр. и при­меч. в кон­це ст. – ISBN 5-9022928-5.

ББК 74.489.0я431 + 74.489п.я431
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 1
LogogramNo of copiesNo of copies available
сбо11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023