MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Гед­га­фо­ва, На­та­лья Асла­нов­на.
Стра­те­гии пря­мо­го мар­ке­тин­га в жур­на­ле National Geographic Traveller / Н. А. Гед­гра­фо­ва ; на­уч. рук. Л. Г. Ви­ку­ло­ва // На­уч­ный старт – 2018 : сб. ст. ма­ги­стран­тов и ас­пи­ран­тов / сре­ди авт. : Н. В. Виш­не­вец­кая, Н. А. Гед­га­фо­ва, В. А. Рай­ски­на, З. С. Тю­ри­на ; отв. ред. : Л. Г. Ви­ку­ло­ва, И. В. Ма­ка­ро­ва ; рец. Е. Г. Та­ре­ва. – Москва, 2018. – С. 20–23. – ISBN 978-5-98421-343-1.

ББК 76.024.71

Authors: Гед­га­фо­ва, На­та­лья Асла­нов­на; Ви­ку­ло­ва, Ла­ри­са Ге­ор­ги­ев­на (на­уч. рук.)

Keywords: сред­ства мас­со­вой ком­му­ни­ка­ции; сми; жур­на­ли­сти­ка; жур­на­лы; аме­ри­ка; сша; жур­на­лы гео­гра­фи­че­ские; пу­те­ше­ствия; мар­ке­тинг; пря­мой мар­ке­тинг; чи­та­тель­ская ауди­то­рия; ком­му­ни­ка­ции; сай­ты; ком­му­ни­ка­ци­он­но-ин­фор­ма­ци­он­ное про­стран­ство; са­мо­ре­кла­ма; мгпу
Select

SOURCE:

81.0
Н34

На­уч­ный старт – 2018 : сб. ст. ма­ги­стран­тов и ас­пи­ран­тов / сре­ди авт. : Н. В. Виш­не­вец­кая, Н. А. Гед­га­фо­ва, В. А. Рай­ски­на, З. С. Тю­ри­на ; отв. ред. : Л. Г. Ви­ку­ло­ва, И. В. Ма­ка­ро­ва ; рец. Е. Г. Та­ре­ва. – Москва : Язы­ки на­ро­дов ми­ра : Те­за­у­рус, 2018. – 101, [1] с. – Биб­лиогр. в кон­це ст. – Авт. справ­ка: с. 101. 100 экз. – ISBN 978-5-98421-343-1.

ББК 81.0я43 + 81.19я43
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 23
LogogramNo of copiesNo of copies available
иия33
сбо11
TOTAL44

© MCU, 2008–2023