MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Б51

Бер­над­ский, Сер­гей.
Про­да­ю­щие тек­сты. Как пре­вра­тить чи­та­те­ля в по­ку­па­те­ля [Элек­трон­ный ре­сурс] / С. Бер­над­ский. – Москва : Манн, Ива­нов и Фер­бер, 2012. – До­бав­ле­но: 21.11.2022. – Про­ве­ре­но: 29.03.2024. – Ре­жим до­сту­па: ЭБС На­цио­наль­ная элек­трон­ная биб­лио­те­ка : элек­трон­ный чи­таль­ный зал ФБ МГПУ. – ISBN 978-5-91657-261-2.

ББК 76

Authors: Бер­над­ский, Сер­гей

Keywords: ре­кла­ма; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вые ком­му­ни­ка­ции; текст ре­клам­ный; линг­ви­сти­ка тек­ста; ре­че­вое воз­дей­ствие; сред­ства ре­кла­мы; ин­тернет-ре­кла­ма; ко­пи­рай­тинг; элек­трон­ная биб­лио­те­ка
Select

External resource: Open. Clickthroughs: 58
-

© MCU, 2008–2023