MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Гор­де­е­ва, Н. В.
Ос­но­вы со­зда­ния хо­ро­ше­го тек­ста в ра­дио­ре­кла­ме / Н. В. Гор­де­е­ва // Со­ци­аль­но-эко­но­ми­че­ские и тех­ни­че­ские си­сте­мы: ис­сле­до­ва­ние, про­ек­ти­ро­ва­ние, оп­ти­ми­за­ция : элек­трон. на­уч. журн. – 2007. – № 2. – С. 1. элек­трон­ная ста­тья. – До­бав­ле­но: 18.04.2018. – Про­ве­ре­но: 22.02.2024. – Ре­жим до­сту­па: На­уч­ная элек­трон­ная биб­лио­те­ка по па­ро­лю.

ББК 76.031.6

Authors: Гор­де­е­ва, Н. В.

Keywords: сред­ства мас­со­вой ин­фор­ма­ции; ра­дио­ве­ща­ние; ра­дио; ре­кла­ма; текст; текст ре­клам­ный; элек­трон­ная биб­лио­те­ка
Select

External resource: Open. Clickthroughs: 72
-

© MCU, 2008–2023