MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Хар­ла­мо­ва, По­ли­на Вла­ди­ми­ров­на.
Роль на­уч­ных ис­сле­до­ва­ний в мар­ке­тин­го­вой де­я­тель­но­сти / П. В. Хар­ла­мо­ва ; на­уч. рук. Э. Н. Ры­чи­хи­на // Ак­ту­аль­ные про­бле­мы тео­рии и прак­ти­ки пси­хо­ло­гии и со­цио­ло­гии : [тез. II Все­рос. сту­ден. на­уч. – практ. конф., 6 дек. 2016 г.] / [сост. Е. Н. Фа­ни­на]. – М., 2017. – С. 153–155. – ISBN 978-5-906961-54-9.

ББК 60.561.26

Authors: Хар­ла­мо­ва, По­ли­на Вла­ди­ми­ров­на; Ры­чи­хи­на, Эли­на Ни­ко­ла­ев­на (на­уч. рук.)

Keywords: мгпу; со­цио­ло­гия; при­клад­ная со­цио­ло­гия; ис­сле­до­ва­ния; со­цио­ло­ги­че­ские ис­сле­до­ва­ния; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; мар­ке­тин­го­вая де­я­тель­ность; дан­ные; управ­ле­ние дан­ны­ми; ин­фор­ма­ция; сбор ин­фор­ма­ции; тех­но­ло­гии; на­уч­ные ис­сле­до­ва­ния
Select

SOURCE:

88
А43

Ак­ту­аль­ные про­бле­мы тео­рии и прак­ти­ки пси­хо­ло­гии и со­цио­ло­гии : тез. II Все­рос. сту­денч. на­уч. – практ. конф., 6 дек. 2016 г. / сост. Е. Н. Фа­ни­на. – Москва : Пе­ро, 2017. – 245 с. – Биб­лиогр. в кон­це ст. – Изд. вклю­че­но в РИНЦ. – ISBN 978-5-906961-54-9.

ББК 88я431 + 60.5я431 + 60.9я431
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 12
LogogramNo of copiesNo of copies available
ипссо11
исоп77
сбо11
TOTAL99

© MCU, 2008–2023